Smoothie

Afgelopen weekend heb ik toch zó iets leuks gemaakt! Mijn nichtje was jarig en zij is dol op smoothies. Ik heb daarom een aantal recepten afgedrukt op witte kaartjes. De kaartjes heb ik bewerkt met Te Gekke Krijtjes in verschillende kleuren.
 
Daarna heb ik op sommige plaatsen wat krijt geveegd met behulp van een stukje gaatjesband.
 
 
Dan krijg je dit resultaat:
 
 
Daarna heb ik de plaatjes ingekleurd met Derwent potloden.
 Hier zie je een aantal kaartjes.
De kaartjes heb ik aan elkaar gemaakt zodat het een soort receptenwaaier wordt.
 
 
 Ik heb ook nog wat papieren zakken gevuld met fruit en daarop een kaartje geplakt welke smoothie ze met deze ingrediënten kan maken.
 
Je ziet, ik ben lekker bezig geweest. Het was heel leuk om te maken en mijn nichtje was er erg blij mee!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46