Lente


Dit kaartje heb ik ingestuurd voor de challenge bij http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/.
De opdracht is: maak een lentekaartje waarbij ook geborduurd is.



Als basis heb ik een groene kaart gepakt. 
Daarop zit een geel/wit geblokt papier, dat komt uit een papierblokje van Avec, Colours Unlimited. 
De randen heb ik heel lichtjes groen gekleurd met een Te Gek Krijtje.

Ik heb een borduurpatroon van Christien van den Akker gebruikt.
Het komt uit het boekje "Zonnig borduren", Hobbydols nr. 106.
Tussen het borduurwerk heb ik wat hobbydot stipjes, boogjes en strikjes geplakt.


In het midden staat een stempel van Wild Rose Studio, het is "Bella with Flowers", nr. CL226.
De stempel is ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.


Ik vind het een geslaagde lentegroet, en jullie?

groeten, Petra

Reacties

  1. Hele leuke borduurkaart, dank voor je bijdrage bij EHI.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46