Pringles bussen


Iemand vroeg mij: kun jij voor mij een paar Pringles-bussen maken voor een paar verjaardagscadeautjes? Nou, daar zeg ik geen nee tegen, dat vind ik wel een heel leuke "opdracht".


Dus lekker aan de slag gegaan. Op een wit A4-tje heb ik de omtrek van stickertjes geplakt (dat wat op je stickervel blijft zitten als je de sticker al gebruikt hebt). Met paars potlood ingekleurd. Daarna met verschillende kleuren blauwe Te Gekke Krijtjes een gevlekte achtergrond gekleurd. Met een paars krijtje en gaatjesband hier een daar wat dotjes met stippen gekleurd. Tot slot de stickertjes er weer af gehaald.


Er moest ook een doos komen voor een jongen die van voetbal houdt. Daar heb ik dus voetbalstickers opgeplakt. Met geel en oranje de achtergrond gekleurd en met groen afgewerkt.

Zo heb ik er ook nog een gemaakt met bloemen en één met sterren. Ziet er leuk uit hè, zo allemaal bij elkaar?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46