Vlinder


Deze keer weer eens iets heel anders gedaan. 
Ik heb tot nu toe veel kaarten geborduurd, maar het "stempelen" begin ik nu toch ook wel heel leuk vinden.


Ik heb een roze vierkante kaart als basis gebruikt. 
Een wit vierkant heb ik bewerkt met Te Gekke Krijtjes.


Ik heb de kleuren roze, paars en blauw gebruikt. 
In het midden heb ik een stukje wit gelaten en vanuit het midden de kleuren naar buiten toe vervaagd.


In 2 hoeken heb ik een stempel gezet. 
Het is de mooie Silhouette Swirl van Joy!Crafts/Noor!Design, nr. 6410/0075.


Het teksttempeltje kun je gratis downloaden bij www.cardsandscrap.nl. 
Een klein stukje cadeaulint eronder geplakt.
In het midden heb ik een grote gestanste vlinder geplakt en linksboven aan nog 2 hele kleintjes.

Reacties

  1. Hoi Petra,
    Wat heb je dit schitterend gedaan, de kaart is een beauty geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46