Zeilboot


Deze keer een kaartje gemaakt met een zeilboot.


De basis is een rode kaart. Daarop een donkerblauw vierkant en daar weer bovenop een wit vierkant wat ik eerst bewerkt heb.


Ik heb het witte vierkant gekleurd met een groen en blauw metallic Te Gek Krijtje. Daarna het papier door de embosmachine gehaald met de plaat "Ocean" van Fiskars. Daarna heb ik de geëmbosde delen gekleurd met een donkerblauw Te Gek Krijtje.


De zeilboot komt van stickervel 1011 van Starform. Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden, rood nr. C120 en blauw nr. C300.


Ik had nog 2 doorzichtige knoopjes over. Die heb ik gekleurd met een rode identipen van Sakura. De knoopjes heb ik op een lintje genaaid. Dit lintje heb ik op de kaart geplakt en het zeilbootje ook. Ik heb er wat van die kleine vierkante foamblokjes onder gedaan zodat de boot een beetje "omhoog" komt.



Leuk hè?!

groetjes van Petra

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46