Meisje brengt boeketje


Dit meisje brengt een mooi boeketje naar Jannie van der Zwan.
Die heeft namelijk een wedstrijd uitgeschreven waarbij je dit borduurpatroon moet gebruiken.
Ik heb het op een lichtblauwe structuurkaart geprikt en lichtroze en 2 tinten paars garen gebruikt.


De randen van mijn kaartje heb ik gekleurd met een paars Te Gek Krijtje.


In het midden heb ik een plaatje van Yvonne Creations geplakt.
Ik heb de kaart expres een beetje schuin op de kaart geplakt, zo kunnen er in de hoekjes nog een paar hobbydotjes bij.


Wat vinden jullie ervan? Kan hij ermee door?
groeten, van Petra

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46