Ruik ik taart?


Nog een kaartje naar aanleiding van een sketch, deze keer bij Cards en Scrap

Ik ben gek op Cards and Scrap!

Het achtergrond papier komt uit een papierblokje van ART Talent en Colours Unlimited 4620005 van Avec.


In het midden een stempel die ik gevonden heb op http://yampuff.deviantart.com/
Ik heb het meisje ingekleurd met Derwent Coloursoftpotloden, de nummers:
120, 260, 270, 300, 500, 520, 530, 560, 590, 660 en 670.
De cirkel heb ik een klein beetje gekleurd met een paars Te Gek Krijtje.


Een digistempel die je gratis kunt downloaden bij http://www.cardsandscrap.nl/p/tekststempels.html
Ook een beetje gekleurd met een paars krijtje.
Nog wat takjes LR0106 van Marianne Design er bij.


Dit is mijn inzending voor de kaartenuitdaging nr. 211, voor meer info zie:


groetjes, Petra

Reacties

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de schets en fijn dat je meedoet met Cards en Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmmmmmmmmm, hahahaha ! een hele leuke en grappige kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart heb je gemaakt Petra. Leuke tekst en plaatje heb je gebruikt zo samen.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan!! Die tekst en t plaatje, super!
    Bedankt ook voor uw deelname aan de Cards&Scrap Challenge! Groetjes Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze schets, Petra!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    We hopen dat je de volgende keer ook weer met onze uitdaging meedoet!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46