Vlinder


In mijn vakantie heb ik lekker zitten kleuren en dit lieve vlindertje is toen ook ontstaan. Ik heb er nu een kaart mee gemaakt.

De basis van de kaart is wit. Daar bovenop groen geblokt dessinpapier. Ik heb de vlinder expres onderaan het papier gestempeld want ik had al in mijn hoofd dat ik dan bovenaan wat ruimte over zou houden om wat bloemen te plakken.
  

Het vlindertje staat op een witte strook papier met daarachter een strook paars die iets groter is. De randen van het witte papier heb ik wat gekleurd met een paars Te Gek Krijtje.


Bovenaan een honingraster, bloemen en takjes geplakt.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Colours Unlimited AVEC 414349
Die: CREAlies Decorette nr. 3
Stempel: Penny Black "Cute as a bug!"
Takje: Marianne Design LR0106
Bloemen: een stans van mijn schoonzus (ik weet het merk/nummer niet...) 
(Miep, bedankt!)

Deze kaart stuur ik naar de challenge bij Kleuren met potloden.

groetjes, Petra

Reacties

  1. Een lieffie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOi petra. Een leuk kaartje is het geworden. Mooie kleurencombinatie. Lief afdrukje groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Petra
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie nu dat je mee doet bij KmP. Leuk! Veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij KmP.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, leuk gedaan met de rastertjes onder de bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46