Prettige feestdagen

De kerstkaarten zijn klaar, maar ik kon het niet laten om toch nog een beetje te "kerst fröbelen". Dus heb ik een paar kerstballen in elkaar geknutseld.




Stroken papier heb ik aan een stukje ijzerdraad geregen, onderop een kwastje, bovenop een ster en wat kralen en een grote strik erop en voilá...!


Het weer werkt niet echt mee, zie je de regendruppels op de ramen...? Maar binnen maken we het gewoon zelf gezellig!

Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle bezoekjes die jullie aan mijn blog gebracht hebben en voor de vele leuke berichtjes die jullie achter lieten. Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe !!
groetjes, Petra

Reacties

  1. Voor jou ook hele fijne feestdagen meid,hoop nog veel van je creaties te mogen genieten! Prachtige ballen heb je gemaakt,ziet er gezellig uit zo voor het raam.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creaties Petra! Mooi mooi! Inderdaad geen Kerstweertje maar het maakt de Kerstsfeer toch goed op deze manier hé! Geniet er nog van. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel gezellig uit! Fijne tweede kerstdag nog!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gezellig kerstig uit Petra, mooi gedaan!! Nog een fijne 2e kerstdag!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk die kerstballen, heerlijk als je zo creatief kan zijn.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een heel mooi 2015 toe.
    Lieve groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46