Meisje

Volgens mij denkt dit lieve meisje: "ik hou zó veel van mijn teddybeer... 
ik laat hem nooít meer los !"



Dit lieve meisje kwam ik ergens tegen op internet en ik kon het niet laten om haar naar mijn computer te verhuizen en uit te printen hihi... 

Ze is ingekleurd met Derwent coloursoftpotloden. Hier heb ik nog niet de natte blenderpen gebruikt (want die had ik toen nog niet), maar over dit plaatje ben ik toch wel redelijk tevreden. De kleuren zijn gemengd met het droge Derwent blender potlood.



design papier: DécoTime
mal: Noor!Design
bloemen: van mijn schoonzus
Derwent potloden:
beer blauw 145, C330
jurk roze C140,C180 paars C260,C270
haar C040, C500, C590
gezicht C180, C560, C590

groetjes Petra


Reacties

  1. Lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig plaatje,mooi ingekleurd! Je hebt er een leuk geheel van gemaakt. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Petra, het More-head plltje mooi gekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ze heeft gelijk Petra.
    Die beer is ook lief.
    Net zoals je hele kaartje.
    Mooi ingekleurd hoor.
    Ik doe het je niet na!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Petra !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart Petra.
    Van Harte Proficiat met je verjaardag en een fijne dag
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! hoe weet jij nou dat ik vandaag jarig ben...? je bent wel de eerste die me digitaal feliciteert... lol...!

      Verwijderen
  7. Your card is very sweet Petra, the image is lovely. I really like the beautiful die cut frame you have used as well as the pretty swirls. The background paper is fabulous. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46