Roos

♫ ♪♪  Ik geef je een roosje, m'n roosje... ♫♫, ik geef je een roos elke dag...♪♪♫


Deze mooie roos is een 3D-plaatje van Diny van de Lustgraaf (Marianne Design).
Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en komt uit Hobbydols 84.

Ik kan het natuurlijk niet laten om de randen van het oplegkaartje te kleuren met een olijfgroen Te Gek Krijtje. Het is niets bijzonders, maar geeft wel een heel mooi effect vind ik zelf.

Deze kaart doet mee met challenge #21 van Ons Borduurkaartenblog, thema: bloemen.

Tot gauw, Petra


Reacties

  1. Prachtig is dit borduurkaartje Petra en het plaatje past er perfect bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart in de vorm van een Mandala. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig Petra!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een prachtig borduurwerk gemaakt Ook een mooi bijpassend plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Petra
    Wauw, dit is een prachtige geborduurde kaart, ook weer zo mooi met je te gekke krijtjes,héél mooi geborduurd.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra prachtig met dit geweldig mooi patroon past weer perfect! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En natuurlijk weer leuk dat je meedoe bij ons borduurkaarten blog. Dank je wel. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra,

    Eerst wil ik je bedanken voor de mooie leuke kaart die ik vandaag mocht ontvangen.
    Ze hangt al aan mijn lintje.
    En ja hoor er komt nog één of meedere foto's van al de deelnemers. Deze kaart is ook weer een hele mooie.
    Een prachtige witte roos en een heel leuk borduurwerkje.
    Kleuren zien er ook schitterend uit.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra, wat een superkaart. Superpatroon en super gemaakt! Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46