Krentenhond

Als ik vroeger zo'n hond tegenkwam zei ik altijd: "kijk een krentenhond...!" hahaha...

Wist ik veel dat zo'n hond eigenlijk een hele sjieke naam heeft...:


Welnu: hier is een kaartje met een Dalmatiër !

Het is een digi van Beccy Muir, hij komt uit de Dog Tales Set.

Ik hoefde er niet veel aan te kleuren want die hond is wit hahaha, maar toch een beetje schaduw gegeven hier en daar en een mooi gekleurde halsband:
grijs 199, 233, 274
blauw 110, 145

Met een lichtgroen, lichtblauw, middelblauw en een donkerblauw Te Gek Krijtje heb ik strepen op de achtergrond gekleurd. Met een tissue met terpentine heb ik die weer uitgeveegd, zo krijg je een hele mooie achtergrond.

Met Memento Tuxedo Black heb ik er een paar pootafdrukken op gezet met een stempeltje van de HEMA.

Wat is hij schattig hè?
groetjes, Petra

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46