Bubbels

In mijn post van 25 augustus was ik aan het spelen met een mask en Te Gekke Krijtjes. Ik kon het niet laten om met deze opzet ook nog iets anders te proberen. En dat is dit geworden:


Met een mask en krijtjes heb ik de achtergrond gekleurd.
Daarna heb ik het mask een héél klein beetje verschoven en met een fijnlijner heb ik de cirkels van het mask gevolgd. En toen liep ik tegen een probleem:
mijn fijnlijner schreef niet op de vlakken waar ik gekleurd had met Te Gekke Krijtjes. Misschien toch een beetje te vet? Nou heb ik een heel goedkoop pennetje, dus misschien dat het met een iets duurdere merkpen wél lukt, maar die heb ik niet... dus... ff wat anders bedenken.

Toen heb ik de achtergrond met Distress Ink gekleurd en daar kon het pennetje wél overheen schrijven. En dan krijg je dit effect! Ik vind het wel geinig!





Variant voor iemand die 21 werd. Ik heb eerst stickers geplakt tussen de gaatjes van het mask. Toen gekleurd en daarna de stickertjes weer weggehaald!


Om het kaartje wat meer bling bling te geven, hier en daar een glitter hobbydotje geplakt.


mask Bubbles van Dutch Doobadoo
fijnschrijvers HEMA
Distress Ink:
- salty ocean
- seedles preserves
- mowed lawn

Het zijn wel echte CAS-kaarten geworden hè?!

P.S. Inmiddels ben ik er achter dat je wél gewoon met je fijnschrijver over de krijtjes kunt... Je moet het gewoon ff laten drogen, want je werkt natuurlijk wel met terpentine op je papier. Ach, als je wilt knutselen, hoort er ook een potje "geduld" op je tafel te staan, en die was ik vergeten te openen....haha.

groetjes, Petra


Reacties

  1. Dit zijn weer hele leuke kaartjes geworden Petra.
    Met de cijfertjes erin vind ik ze het leukst.

    En wat een pech dat ik nu toch heb.
    Gisteren heel de hobbybeurs afgelopen achte de Te Gekke Krijtjes en niemand die ze bij had en zelfs thuis in hun winkel verkochten ze die niet. 'k Dacht ze bij de Nederlandse standen wel te kunnen vinden, maar niks. Waar heb jij ze vandaan, misschien dat ik ze online kan bestellen?

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Carla, dat is balen zeg! Je kunt ze bij www.tegek.nu bestellen ! groetjes Petra

      Verwijderen
  2. Leuke kaarten met veel werk en vooral leuke kleurtjes. Mooi bedacht!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great cards, really like that background.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gedaan heel leuk idee!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er weer gaaf uit Petra!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeel leuk gedaan Petra wat zijn die cirkels prachtig en zeker dat lijntje er rondom is een heel mooi detail...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow weer zo'n prachtige kaart en je hebt gelijk dat het potje geduld gewoon op tafel hoort te staan.
    Mooi die lijntjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten zijn dit, het effect is grandioos. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46