Ik zal er zijn

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die vandaag belijdenis van haar geloof aflegt.
In de uitnodiging noemt ze het lied "Ik zal er zijn" van Sela.


Daarom heb ik deze tekst op een wit correspondentiekaartje geprint.

Daarna heb ik met Te Gekke Krijtjes de achtergrond gekleurd.

Vervolgens de bloem van Noor!Design gestempeld met zwarte inkt.

De onderkant van het kaartje heb ik een beetje slordig afgescheurd en daarna op zwart papier gemat.
Alles op een paarse kaart geplakt.

Paars lintje erom en een paar hobbydotstickertjes in de hoeken en héle kleintjes op de bloemen.

Wil je óók leren hoe je zo'n mooie achtergrond kunt maken met de Te Gekke Krijtjes?
Kom dan daar de Te Gekke Workshopdag. 


Ik ben er ook ! Misschien zie ik je daar?

groetjes, Petra



Reacties

  1. Prachtige kaart Petra!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig Petra.
    Supermooi gedaan zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, adore the colours. Thanks from Skipper. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, prachtige kleur, stempel en tekst.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart met geweldig mooie achtergrond.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje is het weer Petra.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra, wat een mooie kaart en een prachtige achtergrond......nog even wachten tot de workshop dag, ik kijk er naar uit! Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46