Tippy

Wie is er bang voor muizen?
Ik in ieder geval niet !
Als je wél een muizenfobie hebt...
kijk hier nou eens, wat een schatje !


Vorige week had ik al een kaartje met dit lieve muisje uit de Tippy Set van Beccy's Place.
Ik kon het niet laten om haar nog eens op een kaartje te zetten.

Het designpapier komt uit een blokje van de Action.
De stans is van Nellie Snellen.
De tekst vond ik op het Cards and Scrap Inspiratieblog.


Faber-Castell Polychromos kleuren:
grijs 233, 271, 274
zwart 199
blauw 151
bruin 180, 283
huidskleur 131, 189, 190

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Het muisje is zo lief. Weer een mooie kaart!
    groetjes en fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super card, love the colouring of the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jouw tekst kon niet beter passen bij je muisje! Leuk achtergrondpapiertje ook! En je muis is supermooi gekleurd, maar toch blij dat ik die in het echt niet hoef tegen te komen...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zo'n muisje kun je niet bang zijn Petra en helemaal niet op zo'n leuke kaart ;p Je tekst past er geweldig bij en als er een kaart op je deurmat valt die zo lief is kun je alleen maar blij zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief muisje, hier hoef je inderdaad niet bang voor te zijn haha. En weer zo mooi gekleurd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Peet deze grijze met roze variant is ook prachtig. Het is een superlief muisje. Deze ontvang je met open armen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op papier vind ik ze wel leuk, vooral Tippy is een lieveke, maar in het echt kom ik ze liever niet tegen.
    Een mooi kaartje met Tippy in de hoofdrol.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief !!! Mooi kaartje Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46