Brooke


Dit schattige meisje heet Brooke.

Ik heb haar op wit papier geprint en er daarna een schuine strook van gesneden.
Deze strook heb ik op een iets grotere glimmende groene strook geplakt.
Een touwtje er omheen gebonden en verhoogd op een gedessineerde kaart geplakt.

Ik heb haar ingekleurd met potloden.


Faber-Castell Polychromos kleuren:

huid 102, 131, 132, 188, 189, 283
haar 102, 188, 199, 283
jurk 101, 129, 142, 226
cape 112, 171
achtergrond 140

foto van Alyce Keegan.

Ze is een digi van Stamp Anniething.
Ik kreeg haar via de Advent Calender van Kit and Clowder.


groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Mooi Petra!
    Mijn potloden zijn besteld ...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. En zo mooi gekleurd Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colouring. Wishing you and yours a Happy Christmas. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk kaartje met een mooi ingekleurde stempel.
    Prachtig gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje Petra...wat heb je dat schattige stempeltje weer prachtig ingekleurd...en het past ook zo mooi bij het vrolijke designpapier..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een schatje zeg en geweldig gekleurd. Ik blijf dat te weinig doen. Groetjes, Nelleke h

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46